Rakennusurakkaa isännöitsijöille

10.11.2020 klo 14.30 Kemin Lumilinna

Hallitsetko rakennusurakan YSE 1998 -ehdot? Tunnistatko rakennusurakan kriittiset juridiset vaiheet ja osaatko toimia kussakin tilanteessa? Tiedätkö, mistä urakoitsija vastaa ja miten vakuuksia käytetään? Entä miten toimitaan erityistilanteissa kuten esimerkiksi urakoitsijan konkurssissa tai yrityssaneerauksessa?

Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastaukset ja konkreettisia toimintaohjeita osallistumalla Kiinteistöliitto Meri-Lapin koulutukseen tiistaina 10.11. klo 14.30-16.00.
Kouluttajana Kiinteistöliiton apulaispäälakimies Kristel Pynnönen.

Tilaisuus on maksuton jäsenyhtiöidemme isännöitsijöille, muilta koulutusmaksu 50 euroa. Ilmoittautuminen viimeistään 8.11. Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Tapahtumajärjestäjänä seuraamme ja noudatamme Suomen viranomaisten ja hallituksen turvallisuusohjeita koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi.