Webinaari: Onnistu etäyhtiökokouksissa - juridiikka haltuun

15.04.2021 klo 17.30

Tiedätkö, mitkä ovat etäosallistumisen keinot? Entä mitä yhtiökokouskutsussa on huomioitava? Hallitsetko etäpäätöksentekoon liittyvät kokouskäytännöt? Tarvitaanko aina yhtiökokous asioista päättämiseksi?

Saat vastauksen näihin kysymyksiin osallistumalla koulutukseen. Koulutus on tarkoitettu Kiinteistöliiton jäsentalojen hallituksille ja isännöitsijöille.

Klo 17.30-18.30 kouluttajana toimii Kiinteistöliiton neuvontalakimies Tapio Haltia.

Klo 18.30-19.15 koulutus jatkuu ja aiheena on kuinka SignSpace-palvelulla voidaan suorittaa luotettavasti ja tietoturvallisesti etä-äänestykset taloyhtiön yhtiökokouksessa sekä hoitaa pöytäkirjan allekirjoittaminen. Tässä osiossa kouluttajana toimii palvelupäällikkö Rikhard Tiula Vastuu Groupista.

Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistusviestin, jonka lopussa on osallistumislinkki.

Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita. Webinaarit ovat jäsentalojen edustajille maksuttomia ja ovat avoimia kaikille jäsentaloyhtiöille koko Suomen osalta.