Kiinteistöyhdistys

Kemin Kiinteistöyhdistys on Kemi-Tornion alueen kiinteistönomistajien etujärjestö. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä sekä muita kiinteistönomistajia.

Jäsenkiinteistöt saavat yhdistyksen välityksellä käyttöönsä alan tuoreimman tiedon ja kiinteistöalaan perehtyneiden asiantuntijoiden palvelut.

Kemin Kiinteistöyhdistys on valtakunnallisen Suomen Kiinteistöliitto ry:n jäsenjärjestö. Suomen Kiinteistöliittoon kuuluu 23 paikallisyhdistystä ja niiden kautta noin 27.000 jäsenkiinteistöä, joissa asuu lähes 2 miljoonaa suomalaista.

Kemin Kiinteistöyhdistys on perustettu 1918. Nykyisin yhdistys edustaa lähes 110 jäsenyhtiötä. Jatkuvasti kasvava jäsenpohja auttaa yhdistystä ja koko liittoa turvaamaan taloyhtiöiden edut sekä alueellisesti että valtakunnallisesti. Jokainen uusi jäsenkiinteistö lisää yhdistyksen ja liiton kannanottojen painoarvoa ja parantaa resursseja kehittää jäsenille uusia palvelumuotoja.