Isännöinnin ostaminen -verkkokurssi taloyhtiöille

Julkaistu: 26.09.2023

Taloyhtiön hallituksen yksi tärkeimmistä ratkaisuista on onnistua isännöinnin valinnassa. Kiinteistöliitto on julkaissut uuden Isännöinnin ostaminen -verkkokurssin, joka antaa eväitä taloyhtiön puheenjohtajalle ja hallituksen jäsenille isännöinnin ostamisessa onnistumiseksi.

Taloyhtiön tarpeiden mukaista isännöintiä

Hallitus valitsee isännöitsijän kumppaniksi taloyhtiön asioiden hoitamiseen. Isännöintipalvelun laatuun voi vaikuttaa onnistuneella isännöitsijän valinnalla sekä isännöintisopimuksen sisältöön panostamalla. Erityyppisillä taloyhtiöillä on erilaisia tarpeita isännöintipalvelujen suhteen, mikä on tärkeää tiedostaa taloyhtiöissä

Osaavan isännöitsijän ja isännöintiyrityksen valintaan kannattaa käyttää aikaa, hyvää harkintaa ja isännöinnin ostamisen avuksi olevia työkaluja taloyhtiön hallituksessa. Isännöintitehtäväluettelon, lomakkeiden, oppaiden ja webinaaritallenteiden lisäksi tarjolla on nyt myös uusi verkkokurssi.

Verkkokurssi hoksauttaa hallituksia

Isännöinnin ostaminen -verkkokurssi antaa taloyhtiön hallituksen jäsenille ja puheenjohtajille kattavan käsityksen siitä, mitkä seikat ovat olennaisia isännöintiä hankittaessa taloyhtiön kannalta. Verkkokurssi avaa huolellisesti tehdyn tarjouspyynnön merkitystä, kertoo mitä seikkoja on syytä huomioida ja kuinka isännöinnin ostaminen etenee hallitusti.

Verkkokurssi sisältää tekstiä, graafeja, videon sekä erilaisia tehtäviä, joiden tarkoitus on antaa hallitukselle oivalluksia isännöinnin ostamiseen liittyvissä asioissa. Isännöinnin ostaminen -verkkokurssin pääsevät maksutta omaan tahtiin suorittamaan kaikki Kiinteistöliiton jäsentalojen hallitusten jäsenet ja puheenjohtajat.

Lue lisää: www.kiinteistoliitto.fi/taloyhtio/isannointi/ostaminen

Haku

Kirjoita hakukenttään hakusana tai sen osa. Älä käytä jokerimerkkejä. Tällöin haku etsii kaikki mahdolliset osumat, joista löytyy käyttämäsi kirjainyhdistelmä. Esimerkiksi Tupakointi tai tupak toimivat molemmat hakusanoina.